Мындан тышкары ал «Кыргызстандын улуттук электр тармагы» ААКнын Call-борборунун ишинин жүрүшү менен таанышты. «Кыргызстандын улуттук электр тармагы» ААКнын колл-борбору электр энергиясын максималдуу керектөө күндөрү күчөтүлгөн режимде иштейт. Операторлор абоненттердин чалууларына күнү-түнү жооп беришет. Мындан тышкары WhatsApp аркылуу билдирүүлөрдү кабыл алышат. Акыркы бир нече күндө NEGK колл-борборуна чалуулар кыйла көбөйдү. 13-декабрда 3050 чалуу, 1780 WhatsApp билдирүүсү түшүп, бардык суроолорго жооп берилди.
Электр энергиясы авариялык өчүрүлгөн учурда суроолор болсо төмөнкү телефондорго кайрылсаңыздар болот: NESK 24 саат бою иштеген Call Center — 1209, WhatsApp 0556 00-12-09.